Испания - европейски шампион

неделя, 29 юни 2008 г. ·

Аре честита им титла. Строшиха каръка, който ги гони от поне 40 години. Сега остава да видим дали треньорът им ще изпълни обещанието, което даде преди началото на европейското - да измине пеша El camino de Santiago. Това е поклонение, което води вярващите до един от големите христиански центрове - Сантяго де Компостела.

Почти не съм гледал мачове от това европейско. Много работа ми се събра напоследък и вечер като полегна пред телевизора да гледам мач, откъртвах на 10-тата минута.
Честно казано още като видях Курани ми стана ясно, че Германия ще падне. Няма такъв германец! Като му гледах раменете, останах с впечатлението, че тази кокона играе с подплънки. С такива фръцльовци шампион не се става!

1 comments:

Анонимен каза...
30 юни 2008 г. в 11:46  

Голямо европейско пропусна...

Язък дето му е приказката и аз имах доста работа но го понаглеждах и мога да кажа че туй е най-добрия шампионат от подобен ранг който съм гледал.

Що се отнася до Корани искам да ти кажа че немците дори не бяха за това европейско но нали са си немци стигнаха финал.

Поздрави
Весо

Джаджи

Clicky Web Analytics