Цитат на деня

вторник, 26 февруари 2008 г. ·

Взето от тази тема от форума на Фолксваген, по повод тази новина от дир.бг:

Голф 2 е най голямата грешка на германската инженерна мисъл - толкова евтина за експлоатация, здрава, надеждна кола с динамични показатели които превъзхождат коли конструирани две петилетки по-късно германец умишлено не може да направи. И това не са празни приказки от моя страна. Притежавам документ доказващ на практика че при по брутално спиране спирачният път на Голф 2 без АБС производство 1985 е по-къс от на кола производство 1999 година със АБС (нарича се протокол за ПТП). Устойчивостта на пътя на Голф двойката също превъзхожда доста по нови модели коли. Карал съм със 120 със спукана на джанта задна гума и ако не бях спрял да проверя какъв е този шум отзад нямаше и да разбера че съм спукал гума. А един дядка с Голф 2 в района на петрохан без да се напряга и да прави простотии ме направи да изглеждам жалък, а аз бях с БМВ Х5 със нископрофилни гуми и не знам си още какво и едвам успявах да го следвам.
Цитат от мнение - ами цял циментовоз преобръща в крайна сметка , а и шофьорите винаги оцеляват - дори и без еърбег - епа такава кола нема както е казал шопа

Джаджи

Clicky Web Analytics