Банки, банди и бандюги, част 2

сряда, 9 април 2008 г. ·


Преди повече от 4 години си извадих Transcard - някакво подобие на кредитна карта. Не помня какви екстри предлагаха, за да се навия. Някъде около половин година я ползвах (малко силно казано е, че я ползвах) и я спрях.
Освен годишна такса имаше и такса при внасяне на погасителната вноска на стойност 50 стотинки. Спомням си че като я закривах дължах нещо от сорта на 25 лева годишна такса. Никога не я бях виждал тая сума в извлеченията по картата, нито в договора, но я платих. Исках да се отърва от картата. Спомням си, че внесох 25 лева и 50 стотинки. Заради таксата при внасяне, нали се сещате.
Та платих си всичко, резнаха ми картата на две части и реших, че съм се разделил завинаги с тази банка.

ДА-ДА!
Както казва един тъмен субект от една реклама на една друга банка.

Няколко месеца след като я закрих, получавах извлечения, че дължа някакви стотинки. Таман да се наканя да отида да я видя тая работа (банката беше на две крачки от офиса на фирмата, в която работех тогава) и извлеченията спряха.
Одавна бях забравил, че някога съм имал карта Transcard, НО... винаги има но... днес, като си отворих пощенската кутия, си спомних.
На картинката горе виждате част от извлечението за въпросната карта. Не мога да разбера аз ли ги дължа тия 85 стотинки или съм с положителен баланс.
Може би трябва да отида до офиса им да я видя тази работа. Забелязал съм, че колкото по-смотана е банката, толкова по-хубави са касиерките. Ако наистина ми дължат пари, ще черпя момичето едно кафе. Ако ми ги дадат де.

Джаджи

Clicky Web Analytics